събота, 30 май 2009 г.

.:ДъжД:.


Случайно ще погледна през прозореца
Навън дъждецът тихичко вали
По улицата в локвите нашарени
Градът оглежда се и мие своите очи.

И капят капки дъжд във локвите
небето свъсено не спира да вали
А по асфалта лъскаво премигващи
оглеждат се и фаровете на минаващи коли.

Дърветата подгизнали и с натежали клони
стоят и чакат слънчеви лъчи
а пък небето сиво и навъсено
не смята своя плач да прекрати.

Студено, мокро, неприветливо
навън по улиците никой не върви,
а аз лениво до прозореца
стоя, броейки тези пролетни сълзи.

понеделник, 25 май 2009 г.

...


Имали ли сте чувството, че летите? Има ли ли сте чувството, че пропадате внезапно? Имали ли сте чувството, че светът всеки миг ще свърши, а вие все още нищо не сте направили? Имали ли сте чувството, че каквото и да се случи някой е до вас? Имали ли сте чувството, че обичате?
Моето чувство е запечатано тук...

събота, 16 май 2009 г.

Рано сутрин

Рано е. Въртиш се в леглото и се опитваш да не обръщаш внимание на телефона, който предвидливо си захвърлил вечерта в най-далечния край на стаята. Рано е и не ти се става, за да отидеш на работа. Рано е. Завиваш се през глава и се опитваш да си откраднеш поне още 10 минутки сън, докъто Vanessa Paradis от ъгъла ти пее: "Si ça ne vous embête pas, Parlez plus bas, J'n'entends plus la petite voix, Ecoutez-la...".
Изведнъж усещаш нещо топло и ласкаво върху гърба си. Толкова е приятно, че забравяш за телефона, забравяш за работата си, забравяш, че е вторник и една блаженна усмижка се разтича по лицето ти. Унасяш се и започваш да мислиш какво е това... Чуваш глас и усещаш нечия ръка, която нежно отмята косите ти в страни от лицето. Топлото чувство пак се появява по гърба ти. Обръщаш се съвсем внимателно и бавно все още със затворени очи. Отваряш леко клепачи, а до теб седи най-любимото ти същество. Той отмята косите ти с бавно движение, навежда се и те целува: "Добро утро мило. Време е да ставаш."
Усмихваш се. И той ти се усмихва. Прегръщаш го и чуваш как нежно ти шепне: "Обичам те мило, но е време да ставаш".
Замисляш се за топлината по гърба си преди малко и се сещаш - това са най-милите и нежни целувки за добро утро!

Приятно е да се събудиш и някой с най-нежни ласки да ти покаже: "Обичам те!".

Обичам да не съм сама сутрин!

Обичам те

Обичам те когато вън вали ужасно,
а ний сме двамата на топличко и спим.
Обичам те когато времето е слънчево и ясно,
а ние в парка тихичко вървим.

Обичам те когато се разхождаме във парка
и вятърът шуми в листата падащи над нас.
Обичам те когато сгушвам се във тебе у дома
и гледам те и ти ме гледаш час след час.

Обичам те когато карам колело до теб във парка
когато изморя се идваш ти до мен!
Обичам те когато в зимен ден се пускаме със борд в снега
и аз те чакам спряла отстрани на пистата.

Обичам те когато ми поднасяш чаша сутрешно кафе
и със усмивка шепнеш ми "Обичам те".
Обичам те когато ме целуваш по врата
и знам, че всичките ни мигове са хубави.

Обичам те когато теб те няма
когато си далеч и липсата ти е голяма.
Обичам те и всеки миг когато си до мен
когато знам - обърна ли се ще те бидя!

Обичам те когато във прегръдките ти сгушена,
поглеждам те, а във очите ти искри...
Обичам те когато нежно ме целунеш,
и усетя топлите ти усни върху моите гърди.

четвъртък, 30 април 2009 г.

София - какво да правя тук за 6 дни когато всички ги няма? II

Както се вижда навън, а и от сутрешните прогнози за времето все по-ясно и по-осезателно съзнанието ми разбира, че тези няолко почивни дни ще са мрачни и дъждовни. Какво да правя? Ами аз си оставам в София... сигурна съм, че има и други, които ще са тук. Така да се каже "затворници" на сивотата и бетона. И не стига мрачното настроение, че не си избягали от сивия град ами и времето те кара да се чувстваш още повече поглнат от сивота и сълзи. Но дори и в най-мрачните моменти проблясва лъч светлинка. Винаги може да разведрим обстановката. Ето и моите предложения, които самата аз смятам да изпълня, за да се почувствам освежена и да влея малко цвят в сивотата на мрачните пролетни дни.

Уюта и топлината на затвореното пространство

Има няколко красиви и уютни места в София където да прекарате известно време и да се абстрахирате от времето вън.

Къщата за Чай и Мъдрости
на ул. "Гладстон" 2 на ъгъла с бул. "Христо Ботев" е едно красиво и уютно място в индийски стил, което запленява с топлината и цветността си. Една мека оранжева светлина ви кара да се почувствате магично. Това е мястото в София Без цигарен дим, Без Кока Кола, Без Алкохол. Тук човек може да избяга от комерсиалното и да се почувства като в къщи. Тук може да почетеш, да се отдадеш на размисли, да послушаш музика или да побърбориш с приятели. За тези, които все пак имат нужда от връзка със света има Wi-Fi.

Друго такова място е Чайната на ул. "Георги Бенковски" 11 или "Чай във фабриката". Чайната е съчетание от...
Галерия, Джаз Клуб и място за глътка хубав чай и вкусно хапване. Тук може да се насладите отново или на хубава книга или на приятен разговор с приятели. Тук ви посреща горещ току що направен чай и много приятна вегетарианска кухня.
Апартаментът на "Неофит Рилски" е едно чудесно място за прекарване на времето. Там има удобни стаи където с чаша чай или вино в ръка да почетете книга или да послушате музика. Има невероятна домашна шоколадова торта както и много вкусен топъл шоколад. Тук заедно с приятели може да поиграете на различни игри, да погледате филм или да разговаряте в приятна обстановка.
Ами... това са три прекраси места на които имам намерение да отделя поне по 3-4 часа на всяко...
Все пак София няма да е толкова сива и мокра!

понеделник, 27 април 2009 г.

my sticers!

Урбанистичен пейзаж
Оранжеви пеперуди...
Черни цветчета и зелени пеперуди....
Зелени цветчета и зелени пеперуди....
Една феерия от цветя на черен фон ... и много мънички листенца...

София - какво да правя тук за 6 дни когато всички ги няма?

Идват няколко почивни дни накуп. За да сме по-точни - шест. Разбира се по-голямата част от народа ще се разпръсне далеч, далеч от мръсната и прашна София и ще се опита да си "почина" от рутината и от ежедневието, което ни заобикаля. Но какво да правим ние, които оставаме тук? Тъй като аз съм една от заточеничките в София по време на "ваканцията" и това ме депресираше доста до тази сутрин реших, че ще е прекрасно да си намеря забавления. Не е трудно наистина! В София има толкова много кътчета, които си заслужават да бъдат посетени и толкова много събития, които влизат в културните гайдове или остават в периферията. Нека ви представя плана си за едни незабравими шест дни докато София пустее от липса на софиянци.

Зелените и тихи места

Познавате ли София наистина? Минавали ли сте по всичките и малки и китни улички? Не говоря за места като попа или НДК. Не говоря за места като Съдебната палата и площад Славейков. Не говоря за Витошка или Патриарха. Тук в големия и забързан град има места които те карат да забравиш, че си в София. Благодарение на тях може да забравите факта, че сте си останали в сивия и прашен град.
На булевард "Левски" има тайна градинка, скрита е между блоковите пространства между улица "Раковска" и улица "Фритьоф Нансен". Може да влезеш в нея през няколко входа, но най лесният за намиране е този от към булевард "Левски". Той е замаскиран в един безистен над който виси табела "Аптека". Тази градинка е зелена, в нея пеят птички. Има детски катерушки и люлки както и пейки, на които да седиш и да се наслаждаваш на слънцето. Има просторни циментови квадрати на които може да се играе федербал, хек или на въже... Там забравяш че на по-малко от 50 метра отвън минават шумните булеварди на София.

Друго красиво място е Южният парк. Пълен със скрити пътечки и просторни полянки, осеян с езерца и блата и тайни беседки. Това място е идеално за разходка или за пикник. Тук можете да се насладите на тишина и спокойствие. Най-красива и спокойна за мен е горната част на парка - там където липсват въртележки и кафенета. Карате колело или кънки, играете федербал или фризби или просто обичате да се препичате на слънце - Южният парк е идеалното място!

А малките улички в центъра и "Лозенец" могат да ви върнат няколко десетилетия назад. Тук няма много нови блокове, улиците са зелени и пеят птички. Други части на София, които са тихи и със спокойни улици за "Гео Милев", "Яворов", "Иван Вазов". Ако все пак не искате да излизате от градската атмосфера - вземете си по един сладолед и се разходете по улиците... но с глава вдигната нагоре. Истинската красота на София е в нейните фасади. На бас, че никога не сте се заглеждали нагоре докъто вървите по улицата... направете го - Прекрасно е!

петък, 24 април 2009 г.

„Общество, аудитория, публика” - какво по дяволите?


Трите събирателни множества общество, аудитория, публика, на пръв поглед може да изглеждат сходни, но всъщност са напълно различни. В общ аспект публиката е подмножество на аудиторята, която от своя страна е част от най-голямото множество от трите – обществото. Обединяващ критерий между хората в съответната група, а и между трите може да бъде всичко – интереси, идеи, идеали, произход, култура, религия, ценности, обществен статус, работа и др.. Инстинктът на човек играе важна роля в оформянето и събирането на група. Човешките типове са различни и се влиаят по различен начин. Сериозно влияние има социалната обстановка, в която се намира индивидът и приликите му или сходните му интереси с останалите.

Като се обърне внимание на значението на всяка една от думите по отделно може да се добие представа какви са разликите и приликите между тях, започайки от най-голямата група - обществото.

Обществото е събирателно за всякакви аудитории/публики с различна насоченост, но обща главна област (нaпример – ИТ общо, но софтуер и хардуер подразделения; гражданско общество, но материални и духовно подразделения; отворено или затворено общество и др.). В обществото индивидуалните личности имат контакт с останалите членове на групата. Като цяло то е взаимозависима структура от човешки отношения. Тук хората живеят заедно обединени от някакъв общ критерий, който ги кара да се събират в една общност. Тъй като обществото е сложна и често пъти не хомогенна група има специална наука, отговаряща за него и за хората в него – согиологията или обществените науки.

Като подгрупи на обществото са аудиторияа и публиката. Аудиторията като група от хора може да се каже, че е сходна с публиката, защото и двете представляват: „Зрители и слушатели на представление, концерт, кинопрожекция, лекция и др.”. Като цяло приликите са повече от разликите между двата термина и дори могат да бъдат използвани като синоними. Разликите по можду им не са много съществени, но могат да бъдат открити ако се вникне във всяка една от думите.

Нека приемем, че аудиторията е по-голямата група хора от публиката и за аудиторията не е нужен директен контакт с комуникатора т.е може да липсва обратната връзка. Хората в аудиторията са сходна по интереси група, която би била заинтересувана от темата, но няма директен контакт, докато публиката директно има контакт с представлението, печатното издание или какъвто и да е друг начин, чрез който комуникаторът се опитва да достигне до тях..

Методите на взаимодействие с тези три множества са специфични за всяко от тях по отделно и водят до различни резултати. В зависимост от интересите, заниманията, социалното си положение или дадения фактор който обединява хората, начините за въздействие или контакт с тях са различни – масови медии, специализирани издания и т.н.. Всеки метод си има своя целева група и се стреми да запази директната си публика, да привлче повече хора от общата аудитория – обществото. Чрез различни способи и методи за привличан на таргет група всеки комуникатор се стреми към общото, за да го превърне в частно, т.е. От обществото да събере хора за своята аудитория/публика. Ценностната система на човек е много чувствителна към външни фактори илидразнители, което затруднява много намирането на нова публика, която да влезе в аудиторията на даден комуникатор. Защото, въпреки че обществото е голямо разделението му на различни аудитории и групи го превръща в цветна палитра от интереси, мнения, статуси и др.. Така мякои групи/публики изчезват в един момент, повлияни от някакъв външен фактор, а други се появяват на тяхно място.

В заключение можем да кажем, че едно общество се формира от много различни аудитории и публики, които хомогенни или хетерогенни превръщат отделните хора в група, която можем да наречен аудитория или публика.

четвъртък, 23 април 2009 г.

Има малки неща, които те усмихват сутрин. Има и такива, които те разгневяват, натъжават или те оставят равнодушен.
Има малки моменти, които усмихват деня ти. Има и такива, които те ядосват, угорчават или те оставят безразличен.
Има малки жестове, които поставят усмивка на лицето ти. Има и такива, които те вбесяват, разстойват или отключват само апатия в теб.
Има толкова много малки неща, които могат коренно да променят деня ти... Ако се стараем да откриваме тези малки "неща", които ни усмихват, около себе си дните ни ще минават прекрасно.
Не е нужно голямо усилие - просто се огледайте!

Аз обожавам да се оглеждам! Очарователно е! Оглеждаш хората, преминаващи покрай теб - кои забързани, кои отнесени в своя си далечен свят. Оглеждаш колите, които бясно прехвърчат по улиците или нервно бръмчат по задръствания. Оглеждаш сградите, техните фасади, техните входове и прозорци, техните тераси и балкони. Оглеждаш дърветата, тревата и всичко зелено, което едва се прокрадва в големия бетонен град. Оглеждаш се, оглеждаш се, оглеждаш се...
Навсякъде има малки неща, които чакат да бъдат забелязани. Сигурна съм, че ако можеха да крещят щяха с цяло гърло да се опитват да привлекат вниманието ни към себе си. Но не могат.

Едно от тези малки "неща" тази сутрин кацна върху чантата ми. Стоях си на сфетофара на едно голямо кръстовище и чаках да премина, когато видях една калинка кацнала на чантата ми. Огледах се. Наоколо имаше повече боклук, асфалт и бетон отколкото растителност. От къде ли се беше взела? Как ли бе долетяла? Къде ли отиваше? Тази малка буболечка усмихна деня ми.

Не е трудно да се открият тези "малки неща" само трябва да искаме да ги видим!

понеделник, 16 февруари 2009 г.

Любов не съществува, а всяка позитивна емоция е измислена, за да наранява хората многократно когато си отива!

сряда, 17 декември 2008 г.

the sun and the butterfly

Някога, много много отдавна, живеели две жълти пеперуди. Те били невероятно красиви и щастливи заедно - по цял ден летели и се радвали на света.
По това време Слънцето не било жълто, каквото е сега, а нямало цвят. То било много нещастно от това и тайно завиждало на двете жълти пеперуди за тяхната окраска.
Един ден двете жълти пеперуди кацнали на едно клонче край горския поток, весело разговаряйки за това колко е красив света. По същото време вятърът също се разхождал там и без да иска закачил с наметалото си клончето, на което стоели двете пеперуди. Едната паднала в поточето и започнала да вика за помощ, но другарката й не можала да я спаси и замолила водата да я пусне. Смилила се водата и оставила падналата пеперуда на едно камъче край брега. Но когато пеперудата се помъчила да размаха криле и да литне, те били толкова мокри, че тя дори ме успяла да ги помръдне и започнала да плаче, защото да лети за нея било като въздуха за нас, хората. Другата пеперуда, която много я обичала, не знаела какво да прави. Тогава водата й рекла, че трябва да попита мъдрата сова как да помогне на своята приятелка.
Когато узнала за случилото се, совата замислено я погледнала и рекла:
- Единственият, който може да ти помогне, е Слънцето, но то е много далеч оттук - ще трябва да летиш три дни и три нощи, докато стигнеш дотам.
Това било наистина трудна задача, но пеперудата въобще не се замислила, а веднага хвръкнала да дири Слънцето. Три дни и три нощи летяла тя без почивка, водена от обичта си към другата жълта пеперуда. И така, точно когато и последната капчица сила я напускала, тя най-накрая кацнала на Слънцето и го поздравила. То било учудено какво търси пеперудата при него и тя му разказала за злополуката край потока. Тогава Слънцето й казало :
- Ще ти помогна, но само ако ми дадеш цвета си в замяна!
- Но какво ще бъда аз без своята красива жълта дреха!
-Това е моето условие, инак напразно си дошла при мен!
Въздъхнала пеперудата, но тя толкова обичала своята приятелка, че се съгласила да даде цвета си на Слънцето. То веднага се преобразило в ослепителна жълта светлина и пратило един лъч към горския поток и той веднага изсушил водата от крилете на намокрената жълта пеперуда.
След три дни и три нощи, пепепрудата , която дала цвета си на Слънцето, най-сетне се върнала и веднага отишла при жълтата си приятелка:
-Здравей, къде ще летим днес?
- Но аз не те познавам, коя си ти?
-Аз съм твоята приятелка, летяхме винаги заедно!
- Махай се оттук, лъжкиньо, моята приятелка беше жълта и красива, а ти си сива и грозна, как смееш да се наричаш моя приятелка!- и отлетяла.
А пеперудата, която дала цвета си на Слънцето, била толкова засрамена от своята сивота и грозота, че започнала да живее само нощем, за да не я гледат другите. И от тогава насетне нейните потомки, щом видят жълта светлина, се мъчат да оцветят крилата си в нея, за да си върнат приятелството и обичта на своята красива приятелка.

четвъртък, 11 декември 2008 г.

зелен маркетинг???

Живеем в епоха на бързо развиващи се технологии, комнкуренции, нови пазари преситени от продукти, стоки и услуги, което прави избора ни невероятно голям и сложен. Ето защо всяка компания се стремио да направи продукта си конкурентноспособен, за да може да направи печалби. Някои залагат на ниска цена, други на качество, трети на атрактивността в стоките или услугите, които предлагат. Все по-често обаче се забелязва тенденцията бизнесът да се стреми към обществена отговорност и социални кампании, които съпътстват плановете му за развитие и печалба. Ето защо в съвременното ни общество на европейска интеграция – основна и много важна част от политиката на много фирми и компании, все по-често става социалната дейност. Дали заради съзнание или от комерсиални подбуди все повече международни, а и наши, компании наблягад на благотворителност и „зелени” инициативи или с други думи – на социалния маркетинг. По този начин фирмите задоволяват нуждите и потребностите на своите клиенти като едновременно с това се опитва да се съобразява с обществото и неговите интереси. Този вид маркетинг се отнася до планирането и прилагането в действие на програми, създадени с цел да осъществят социална промяна, използвайки похвати от търговския маркетинг. Примери за социален маркетинг са кампании срещу тютюнопушенето при децата, опазване на околната среда или насърчаване на употребата на презервативи дори.
Все по-често и по-често в България започват да се срещат фирми, които се ангажират с даден проблем свързан с обществото. Ето защо вестник Капитал и Braun and Partners Bulgaria напрашиха и първата класация на български фирми поели социални ангажименти. В таблицата влизат фирми като „Овергаз”, АЕЦ Козлодуй, ДСК, ШЕЛ България, НЕК, БДЖ, Топливо, Чез Електро и др. Всяка една от фирмите има принос към даден социалн проблем. „Обергаз” са инвестирали над 14 милиона лева по различни социални проекти за дежа, младежи и юноши, в които са участвали повече от 14 000 деца. Една от кампаниите на “Shell България” АД за тази година е предложениетио на фирмата за 11 работни места за деца сираци. НК „Железопътна Инфраструктура” от своя страна е заслужила четвъртото си място в тази класация с програмат си за обучение на деца в неравностойно положение.
Извън класацията за социално ангажирани български фирми присъстват и много други инициятиви подети от междуннародни компании позиционирани на българския пазар. От тази година мобилният оператор ГЛОБУЛ стартира инициативата си Globul green. Компанията е инвестирала до момента 400 000 лева за опазване на околната среда като предосртавя на клиентите си възможността да рециклират мобилните си телефони и всички съпътстващи ги устройства. По този начин клиентите на компанията могат да се почувстват част от една инициатива, която може да помогне за опазването на околната среда да покажат социална ангажираност чрез проекта. За всеки мобилен телефон занесен за рециклиране глобул подарява гривна с логото на кампанията. По този начин се опитва да поущри клиентите си към опазване на околната среда и да ги направи съпричастни към проблема със замърсяването. Освен това GLOBUL осъществява ред други съпътстващи инициативи за повторна употреба и рециклиране на материали и оборудване. Голяма част от хартията и тонер-касети за принтерите в офисите и магазините на компанията се използват многократно и след това рециклират. Опаковките на всички продукти на GLOBUL се произвеждат от материали, подлежащи на рециклиране, самите продукти се предлагат в торбички от дегрален - биоразградим материал, който се разлага в природата за 24 месеца или много по-бързо от обикновените PVC торбички. Работещо IT оборудване, което вече не отговаря на нуждите на компанията, GLOBUL дарява безвъзмездно на училища и университети. В рамките на GLOBUL Green, компанията вече има постигната договореност с българското представителство на международната природозащитна организация WWF и ще подкрепи инициативата й Национален ден на природните паркове. През 2009 г., с подкрепата на GLOBUL, ще се проведе поредното издание на кампанията, в която стотици доброволци почистват от боклук и помагат за възстановяването на маркировката и местата за почивка в най-красивите и посещавани природни паркове в страната. Ето как GLOBUL показва социалната си ангажираност както към природата така и към хората. Разбирасе голям принос към GLOBUL Green има и рекламната агенция на компанията, която не спира да работи за гласността на проекта както и за работата на проекта. ГЛОБУЛ, както и WWF са клиенти на една и съща агенция, която умело свързва търговското дружество с екозащитниците, за да даде гласност на едното уи да донесе почалба на другото.
„Еврофутбол” тази година стартира няколко различни социални кампании, които не бяха добре промотирани. Една от инициативите бе третото поред даване на стипендии на деца в неравностойно положение. От 94-те раздадени стипендии „Еврофутбол” дарява 18 от тях Сега компанията увеличава стойността на стипендиите от 12 000 лева на 17 600 лева (осем първокурсници по 1200 лева годишно и 10 ученика по 800 лева). Друга такава кампания тази година бе обиколката из България, която целеше да образова и подпомогне млади бъдещи майки. Инициатичава протече с лекции, семинари и раздаване на много подаръци и полезни неща за бъдещите майки. Въпреки многото разнообразни социални проекти, които букмейкърската компания подема всяка година, поради слабия си ПР и реклама те не достигат до масовата публика и ефектът им е минимален.
Друга инициатива е поета от Gillette за спонсориране на малки българчета – футболни таланти. Тази кампания целеше да изпрати деца таланти на обучение, като средствата се събират чрез sms-и и чрез покупка на продуктите на Gillette. Pampers също направи кампания, която показва социалната ангажираност на компанията създала този продукт. За всеки пакет от продукта, който купите едно дете получава ваксина срещу тетанус.
Всички тези кампании и социални проекти са част от политиката на тези фирми, които искат да помогнат на света да стане по-хубаво и приятно място. Чрез засаждане на дървета, почистване на боклук, рециклиране на отпадъци и други еко дейности всяка една фирма иска да се покаже „добра” и отговорна, да покаже, че я е грижа за случващото се около нас. Същото важи и са обществената отговосност към деца в неравностойно положение, болни, бездомни и др. Разбира се това са инициативи не само от „добро сърце”. Във всяко нещо има и печалба. Ако покажеш социална ангажираност и натрапиш продукта си, изтъквайки, че благодарение на него можеш да спасиш някого или нещо хората ще предпочетата теб, зада се почустват и те социално ангажирани. Повечето хора нямат възможността или желанието сами да направят нещо, затова е много по-лесно когато голяма компания даед това предложение.
Не всеки обаче мисли по този начин, а именно – че чрез дадена инициатива и покупката на продукт на тази фирма ще направи нещо за света. Така например след обявяването си за „зелена” компания Dell драстично сваля продажбите си в един момент. А много малка част от клиентите на компанията са съгласни да се включат в инициативите на фирмата. И е много противоречиво дали чрез социална дейност една фирма би спечелила повече от конкурента си, който не е социално ангажиран, но продукта или услугата му са по-евтини. Трудно е да се запази баланса между бизнеса и социалната дейност, така че да може да има и печалба и да се спазват моралните критерии за благотворителност. Но е чудесно, че се появяват такива кампании, за да напомнят както на бизнеса така и на клиентите, че има много по-важни неща от печалбата.

четвъртък, 4 декември 2008 г.

The Mysterious Geographic Explorations of Jasper Morello

Вчера гледах част от това филмче... на пръв поглед не е нищо особенно, но... вижте го и моля споделете впечатленията си! :)
Това филмче е първото от трилогия която тепърва чакаме да се появи в целия си блясък. Сюжетът описва едно странно време на въздухоплаване, метал и готически ужас преплетени със съдбата на младия Джаспър Морело - навигатор. В търсене на лек за странна болест сред странни и невероятни приключения младият навигатор е воден от любовта на любимата, която го чака да се завърне от това опасно пътешествие.